Home » 2021 » maijs

Monthly Archives: maijs 2021

Agro rītu klubiņš jeb 5 am

Esam pārliecināti, ka jūs pazīstat arī vienu vai divus no tiem cilvēkiem, kuri pieder agri cēlušos grupai. Jā tieši tā. Tie, kuriem ir tendence būt diezgan kaitinošiem, kad viņi sāk trakot par 5:00 klubu vai “20/20/20 noteikumu” un tā priekšrocībām … Neuztraucieties. Es mēdzu domāt tāpat. Agri piecelties no gultas (pārāk ātri), no rītiem spīdzināt? Kāpēc? Kas to izdomāja? Kam tas ir labs? Un vai tas tiešām ir tā vērts? Agro rītu klubiņš jeb 5 am club ir mūsu temats šī raksta turpinājumā.

Agro rītu klubiņš

Agro rītu klubiņš

5 ieguvumi no pievienošanās klubā 5:00

Ir divi galvenie faktori, kas man lika pārdomāt un izmēģināt šo koncepciju. 1. “Kaut kā” lielākā daļa jauno cilvēku, ar kuriem es tikos sabata laikā, ticēja šo principu spēkam un tos pielietoja katru dienu. 2. Pētot veiksmīgu uzņēmēju, labāko sportistu un vai tur esošo uzņēmēju biogrāfijas, es sapratu, ka daži no šiem elementiem ir būtiskas mūsdienu lielāko ietekmētāju rīta rutīnas sastāvdaļas. Hm. Interesanti …

Pēc īsa pētījuma, kurā galvenā uzmanība tika pievērsta vadībai, es uzzināju, ka persona, kas šos principus apzīmēja ar “5 am club” jeb “20/20/20 likums” tiek dēvēts par Robinu Šarmu, vadības treneri, kura sniegumu un efektivitāti dodu padomu jau kādu laiku; un kuru praktiskos ieteikumus es savā dzīvē ieviesu apmēram pirms gada. Kāpēc? – Tīras ziņkārības dēļ. Es gribēju uzzināt, vai tie patiešām dod vērtību jūsu un manai dzīvei, vai cilvēki noteiktā veiksmes un slavas posmā vienkārši ir ap līkumu…

Kas ir klubs 5:00?

5:00 kluba stratēģijā tiek prasīts piecelties no gultas pulksten 5:00 – sešas līdz septiņas reizes nedēļā. Pirmā darbība, kuru jūs pēc tam veicat, ir sports. Robins iesaka skriet vai doties uz sporta zāli 20 minūtes. Otrajā posmā jūs ieguldāt 20 minūtes savā izglītībā. Lasiet grāmatu vai rakstu, kas saistīts ar jūsu profesiju. Vai arī izpētiet tēmu, kas jums palīdz noteiktā projektā darbā. Pēdējo 20 minūšu laikā jūs apsēžaties un pārdomājat savus mērķus. Īstermiņa, starpposma un ilgtermiņa: ko es darīšu šodien? Kāpēc es to darīšu un kā šīs darbības iekļaujas plašākā attēlā? Ko es vēlos sasniegt pēc 1, 3 un 5 gadiem? – Ak vai! Intensīvi, bet jaudīgi, vai ne?

Es nolēmu mainīt dažus Robina pieejas elementus, jo acīmredzot neesmu viens no viņa tipiskajiem klientiem (korporatīvajā pasaulē strādājošie). Būdams doktorants, es tik un tā katru dienu ieguldu līdz piecām stundām savā izglītībā. Tāpēc otrās 20 minūtes nomainīju ar meditācijas vingrinājumiem ar vadību. Tagad man bija jēga “20/20/20 noteikums”.

Iesakām kaut vai pamēģināt šo agro rītu principu un tad jau sapratīsiet, tas jums der vai neder. Jo katra cilvēka ķermenis ir atšķirīgs, bet ticam, ka varat pielāgoties un pierast pie jauna režīma, kas jums tikai būs ieguvums. Turklāt tas var nest lielus pavērsienus jūsu dzīvē, kā tas noticis daudziem citiem. Lai izdodas!