Home » 2021 » jūlijs

Monthly Archives: jūlijs 2021

Veselīgas brokastis – ko gatavot un kurus produktus izvēlēties

Ja brokastis tev bieži izskatās pēc ābola un granola bāra, tas nekas Patiešām veselīgas brokastis — tādas, kas izvelk tevi no gultas un dod tev enerģiju —
nedrīkst būt sarežģītas vai laikietilpīgas. Brokastīm jābūt baudāmām un gardām, tādām, kas uzlādēs uz visu dienu un atstās labu sāta sajūtu, sākot darba dienu vai arī pavadot mierīgu rītu brīvdienā, gatavojot savas iecienītās brokastis sev un saviem mīļajiem. Vai nepieciešams pierādījums,ka vienkāršas brokastis ātri ir pagatavojamas? Te ir 3 receptes, kas prasa 15 minūtes vai mazāk.

Veselīgas brokastis

Veselīgas brokastis

Vārīta auzu putra ar banāniem un zemesriekstu sviestu.

Jums vajadzēs: 1 banānu, 70g auzu pārslas, saldinātāju pēc izvēles, ūdeni vai arī pienu, kurā vārīsiet putru. Ja izvēlaties ūdeni , tad tas jālej 230ml, bet, ja pienu, tad 150ml.

Kā pagatavot:
Uzkarsē katliņu ar izvēlēto izejvielu. Gaida kamēr sāk mazliet vārīties, tad piejauc auzu pārslas un visu laiku maisa, kamēr putra ir vienmērīga un bez kunkuļiem. Tad putrai pievieno izvēlēto saldinātāju un piejauc to klāt. Pēc tam putru ieliek bļodiņā uz uzliek pa virsu sagrieztos banānus un zemesriekstu sviestu. Daudzums atkarīgs no jums. Var virsū bērt vēl riekstus, sviagas vai žāvētas ogas-visu, kas jums garšo.

Vasarīgais smūtijs

Jums vajadzēs: 1 banānu, ūdeni vai pienu pēc izvēles, zemenes, mellenes un
kivi svaigumam.

Pagatavošana:

Blenderī ieliek visas sastāvdaļas un pakāpeniski pivieno izvēlēto pienu vai ūdeni. Maļ tik ilgi kamēr viss ir izšķīdis un gatavs dzeršanai, tik vienkārši!

Brokastu pankūkas

Šīs vienkāršās brokastu pankūkas var pagatavot bez miltiem – ielieciet sastāvdaļas blenderī, sablenderē un cep pannā un brokastis būs gatavas
nelaikā. Viegli!

Jums vajadzēs:

100 g putraimu auzas, 100 g mājas siera, 2 lielas olas, 1 tējkarote cepamā pulvera, olīveļļa vai nesālīts sviests, cepšanai ,1 avokado, čili mērce, pēc izvēles.

Pagatavošana:

Saliek auzas, sieru, 2 olas un cepamo pulveri blenderī un blenderē, līdz pieliek mazu šķipsniņu jūras sāls, pievienojiet ūdens šķipsniņu, ja ir par biezu. Uzkarsē lielu pannu virs vidēji liela karstuma ar nelielu eļļas šļakatu vai mazu sviesta gabaliņu. Pievieno kausiņu pannai, (to var būt nepieciešams darīt partijās), un cep 2 minūtes, vai, kamēr zeltaini brūns. Pasniedz ar šķēlēs sagrieztu avokado, ceptu olu un čili mērci, ja vēlaties, vai kopā ar jūsu iecienītākajām piedevām. Šīs bija trīs dažādas receptes, bet visas viegli un ātri pagatavojamas. Protams, ir vēl simtiem dažādu brokastu recepšu un var ar tām variēt un pats var izdomāt ko vēkas vai nevēlas likt klā. Varat pieturēties tikai pie pamatsastāvdaļām un par piedevām domāt paši, lai labi garšo!